L'Ebre Digital
  dimecres, 8 de setembre de 2010

 

 

Més de 28.500 xiquets ebrencs comencen curs

Enquesta

El Catalunya Sud ha d'optar a acollir la multinacional xinesa Chery?

 

Terres de l'Ebre, Tortosa

Acord entre la Diputació i Soldebre per impulsar el Centre d'Interpretació de l'Oli

La Diputació de Tarragona i la cooperativa agrícola Soldebre han impulsat la instal·lació del Centre d'Interpretació de l'Oli de Tortosa. Un espai museístic dedicat al conreu de l'olivera i a la producció oleícola.

  • 21/07/2010 19:46
  • Societat

El nou equipament recollirà i difondrà la història d’aquesta activitat a través d’eines, tècniques agrícoles i vivències personals. A més, esdevindrà un destacat recurs turístic i pedagògic i un mitjà de promoció de l’oli i d’altres productes de les Terres de l’Ebre. Segons preveu aquest conveni, la Diputació destinarà al projecte un total de 60.000 euros en dues anualitats, una quantitat econòmica que representa més de la meitat del cost total del centre dedicat a l’oli.

Abans de la signatura del conveni a Tortosa, el president de la Diputació va apadrinar una olivera mil·lenària a la Miliana, a Ulldecona.

oli

No hi ha cap comentari

Comenta aquesta notícia

* Camps obligatoris

Comentari *(Màxim 1000 caràcters)

Nom *

Email *

Ciutat

Introduïu en el camp les lletres que hi ha en la imatge. Si no veu bé les lletres, pot provar una altra imatge.

 

*

 

Normes d'ús

  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de EbreDigital.cat
  • No està permès abocar comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriantes.
  • Reservat el dret a eliminar els comentaris que vulnerin aquesta norma.