Us sembla bé que les obres de descontaminació de Flix hagen començat sense els pous d'abastament?
Publicitat
Amb aquest acord desapareix una de les empreses de referència del sector del moble. L'Expedient de Regulació d'Ocupació afecta 86 treballadors.
Després de diferents reunions entre l'administrador concursal, la direcció de l'empresa i el comitè d'empresa, s'ha arribat a un acord per extingir els contractes dels 86 treballadors que actualment formaven la plantilla de Naturantaixs. Divendres 27 va ser l'última jornada de treball per a la majoria de treballadors. Dilluns, en l'última reunió entre les parts, els treballadors van aprovar l'ERO pràcticament per unanimitat (amb quatre vots en contra i una abstenció). Finalment, els treballadors percebran 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mesualitats, que ho rebran del FOGASA.
D'altra banda, en concepte de dies consumits d'atur, de congelació salarial i de no aplicació de les pujades de conveni des del 2008, l'empresa s'ha compromès a pagar amb un total de 7 dies per any treballat i un màxim de 14 mensualitats , en el cas de vendre maquinària, cobrar les comandes pendents i facturar serveis serveis realitzats per Antaix. Si això no passa, la quantitat es reclamarà al FOGASA.
No hi ha cap comentari
* Camps obligatoris