Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

 Economia

 

La multinacional agroalimentària Kellogg’s utilitza arròs del delta de l’Ebre per alguns dels seus productes. I, amb la col·laboració de l’IRTA, desenvolupa un pla de formació i assessorament dirigit als agricultors del territori per millorar les pràctiques i la rendibilitat dels cultius. En els camps en els quals han actuat, asseguren que en l’última campanya han obtingut 500 quilos més per hectàrea que la mitjana del Delta.

Una trentena d’agricultors que formen part del projecte Origins de la multinacional nordamericana Kellogg’s van participar a Deltebre en la jornada de valoració de les actuacions que s’han portat a terme en la darrera campanya al Delta. Conjuntament amb l’IRTA, es forma els arrossaires per millorar la rendibilitat i la sostenibilitat del seus productes.

Entre les bones pràctiques aplicades, destaquen aspectes com l’anàlisi del sòl, recomanacions de fertilització, de  sembra, d’utilització de l’aigua o mètodes per identificar i controlar les males herbes.

I segons l’IRTA, amb l’aplicació de les bones pràctiques, els agricultors que formen part del projecte han cultivat 500 quilos més per hectàrea que la mitjana del Delta.

Amb l’optimització dels recursos, una major producció i la disminució de l’impacte ambiental, els agricultors obtenen millors rendibilitats i Kellogg’s pot sumar-se a la demanda creixent per part dels consumidors de productes més sostenibles i respectuosos amb el medi ambient.

 

 

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s