L'Ebre Digital
  dimarts, 21 de maig de 2013

Fototeca

Veure totes »

Opinió

Veure totes »
Montserrat Ingla, llicenciada en Filologia Catalana

De la temor al LAPAO i al ridícul LAPAPYP

17 maig
Germà Bel, catedràtic d'Economia

Absurd

17 maig
Lluís Salvadó Secretari general adjunt d'Esquerra Republicana i diputat al Parlament de Catalunya

Pacte nacional contra Tribunal Constitucional

17 maig

Enquesta

Us sembla bé que les obres de descontaminació de Flix hagen començat sense els pous d'abastament?

Publicitat

Terres de l'Ebre

Els Quicos triomfen als premis Enderrock 2012, amb tres guardons en la categoria de música folk

L'aliança dels Quicos i el Botifarra ha sigut la gran triomfadora dels premis Enderrock 2012, en la categoria de folk i noves músiques. Han obtingut tres premis: al millor disc per 'La barraca', a millor artista i a millor cançó per 'Havanera de canyes i fang'.

  • 28/02/2012 19:36
  • Cultura

Els premis Enderrock, que s'escullen a través d'una votació popular, han reconegut el treball de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries i Pep Gimeno Botifarra com el millor del 2011. L'aliança musical entre aquestes dos formacions ha obtingut tres premis de la categoria de folk i noves músiques: al millor artista, al millor disc per La barraca, i a la millor cançó per Havanera de canyes i fang.

Els premis Enderrock també han reconegut altres artistes del panorama musical català, com els grups Manel, La Pegatina o Anna Roig i L'Ombre de Ton Chien, entre d'altres, o cantants com Joan Masdéu o Cesk Freixas. En la mateixa categoria que els Quicos, el premi al millor directe ha recaigut en la formació de rumba catalana Terratombats.

El grup de música tradicional de les Terres de l'Ebre ja havia rebut altres premis Enderrock en el passat: el 1998 com a millor grup de folk; al 2004, al millor artista i a la millor cançó per Pregunteu-li a l'olivera; i, més recentment, al 2009 en van obtindre tres més, al millor artista, al millor disc per Oco!, i a la millor cançó, la que donava títol al CD.

El lliurament dels premis es farà el dilluns 12 de març amb una festa a la sala Apolo de Barcelona. Hi actuaran els grups Obrint Pas, Els Catarres, Joan Colomo i també Txarango, una de les revelacions de l'any passat.

No hi ha cap comentari

Comenta aquesta notícia

* Camps obligatoris

Comentari *(Màxim 1000 caràcters)

Nom *

Email *

Ciutat

Introduïu en el camp les lletres que hi ha en la imatge. Si no veu bé les lletres, pot provar una altra imatge.

 

*

 

Normes d'ús

  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de EbreDigital.cat
  • No està permès abocar comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriantes.
  • Reservat el dret a eliminar els comentaris que vulnerin aquesta norma.